Ψητό Ψαράκι με φρέσκια Καλοκαιρινή Σαλάτα



Υλικά ( 2 άτομα)

2 μέτρια ψαράκια ή ένα μεγάλο
αλάτι - πιπέρι - θυμάρι
1/2 κούπα αραβικό κους κους
1 κουταλάκι κοφτό κουρκουμά - τουρμερικ
1 ντομάτα ξεσποριασμένη και κομμένη σε μικρά κομματάκια
1/2 αγγούρι σε μικρά κομματάκια
1/2 κόκκινο κρεμμύδι κομμένο σε μικρά κυβάκια
1/2 κίτρινη και μισή πορτοκαλί πιπεριά
1/2 ματσάκι φρέσκο κόλιανδρο ψιλοκομμένο
1/2 ματσάκι φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο
1/2 ματσάκι φρέσκο μαιντανό ψιλοκομμένο
1-2 μοσχολέμονα
3 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Διαδικασία

Βράζουμε στον βραστήρα 1 κούπα νερό. Προσθέτουμε μέσα σε ενα κατσαρολάκι το κουσκους με το τουρμερικ και λίγο αλατάκι. Προσθέτουμε το βραστό νερό, σκεπάζουμε και αφήνουμε στην άκρη για 5 λεπτά.
Ψήνω το ψαράκι  πολύ απλά στους 200 βαθμούς με λίγο αλατάκι πιπεράκι, λίγο θυμάρι και ελάχιστο ελαιόλαδο. Tο ψήνω περίπου για 20 λεπτά αν είναι μεγάλο.
Ανακατεύουμε μαζί όλα τα υλικά εκτός του ψαριού και δοκιμάζουμε για αλατοπίπερο, τσεκάρουμε την οξύτητα (το θέλουμε αρκετά μοσχολεμονάτο).
Σερβίρουμε το ψαράκι με την σαλάτα και κομμένα μοσχολέμονα.



Καλή Όρεξη!
********************************************

Καλησπέρα σας!
Πιάσαν οι ζέστες έμαθα στην Ελλάδα... κάτι γίνεται κ εδώ ;)
Λιάζομαι στο μπαλκόνι μου, κλείνω τα μάτια μου και ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι μυρίζω θάλασσα... Παιχνίδια του μυαλού.. Αποφασίζω ότι την κουβαλάω μέσα μου.
Μια πολύ ελαφριά και πάρα πολύ νόστιμη πρόταση σας έχω σήμερα, μια συνταγή που την κάνω πάρα πολύ συχνά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ένα ουσιαστικά θρεπτικό γεύμα χωρίς πολλά λιπαρά που ναι μεν θα μας γεμίσει αλλά δεν θα μας βαρύνει.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο ψαράκι θέλετε, εγώ συγκεκριμένα αυτη τη φορά χρησιμοποίησα φρέσκια Αμερικάνικη πέστροφα αλλά οπωσδήποτε η ποικιλία στην Ελλάδα  είναι πολύ μεγάλη οπότε διαλέξτε το ψαράκι που σας αρέσει.
Η σαλάτα φυσικά και είναι ένα είδος σαλάτας ταμπουλέ αλλά έχει διαφορετικό χαρακτήρα (ελαφρώς Μεξικάνικο) εξαιτίας των πιπεριών, του φρέσκου κόλιανδρου και τα μοσχολέμονα. Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλιγούρι στην θέση του Αραβικού κουςκους.
(άλλη μια βραδινή φωτογράφιση, έχει αρχίσει και μου αρέσει :))