25/4/12

Mini Burgers απο Κοτόπουλο με Σαλάτα Καλαμπόκι



 Ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια όλων των παιδιών είναι το κυνήγι θησαυρού.. Αν μάλιστα πρόκειται για πειρατικό Θησαυρό τότε αυτό και μόνο το γεγονός θρέφει τον ενθουσιασμό,την φαντασία και την ευρηματικότητα των παιδιών. 
Δυο μικρά αγόρια λοιπόν, έψαχναν τον κρυμμένο θησαυρό του Captain Cook κυριολεκτικά σε όλο το σπίτι! Άνοιξαν ντουλάπες, συρτάρια και στριμώχτηκαν κάτω από τα κρεβάτια.. Μα τι πονηρός που είναι αυτός ο Captain Cook που να έχει βάλει τον θησαυρό του??? Αφού κόντεψαν να απογοητευτούν πέρασαν μια τελευταία φορά από την τραπεζαρία.. και... Ο Θησαυρός τους περίμενε πάνω στο τραπέζι!!  
 Σήμερα σας έχω μια πανεύκολη συνταγή για μπιφτεκάκια από κοτόπουλο για τα μικρά σας, παρέα με μια απλή σαλάτα από καλαμπόκι και λαχανικά. Έφτιαξα μικρά ψωμάκια ολικής άλεσης για burgers, τα συνέδεσα όλα μαζί και το αποτέλεσμα ενθουσίασε τα πιτσιρίκια. Δοκιμάστε κ εσείς!

Υλικά (4 άτομα)


Για τα μπιφτέκια
500 γρ κιμά κοτόπουλο
1/2 κρεμμύδι στο μπλέντερ
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1/3 κούπας μαιντανό στο μπλέντερ
1 καρότο τριμμένο
1 ασπράδι αυγού
2 κουταλιές της σούπας Ελαιόλαδο
1/2 κουταλάκι τριμμένο κόλιανδρο
Αλάτι Πιπέρι


Τα ψωμάκια θα τα βρείτε εδώ σε αυτή την περίπτωση όμως τα έκανα με περισσότερο αλεύρι ολικής και λιγότερο λευκό. αναλογία περίπου 2 μέρη ολικής και 1 λευκό.


Για την σαλάτα
1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε κομματάκια
1 ντομάτα ξεσποριασμένη και κομμένη σε κομματάκια
1 φλιτζάνι καλαμπόκι κονσέρβας πλυμένο κάτω απο κρύο νερό
1 κουταλάκι του γλυκού ξύδι
1 κουταλάκι του γλυκού χυμός λεμόνι
1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη
1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι


Διαδικασία


Ανακατεύουμε όλα τα υλικά για τα μπιφτέκια και ζυμώνουμε ελαφρώς τον κιμά. Βρέχουμε τα χέρια μας και σχηματίζουμε μπάλες κιμά τις οποίες τις πατάμε ελαφρώς να πλατύνουν λίγο. Αφηνουμε τα burgers σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και τοποθετούμε στο ψυγείο μέχρι να προθερμανθεί ο φούρνος μας. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 220 βαθμούς.
Μόλις βγάλουμε τα μπιφτέκια απο το ψυγείο για να τα ψήσουμε, πατάμε με τον αντίχειρα στο κέντρο τους να τους κάνουμε μια λακουβίτσα. Ετσι θα κρατήσουν ωραίο σχήμα και δεν θα κάνουν "λοφάκι" στο κέντρο. Ψήνουμε τα μπιφτέκια μας για 30 - 35 λεπτά. 
Σε ενα κατσαρολάκια σοτάρουμε σε λίγο ελαιόλαδο 1 κουταλιά της σούπας κρεμμύδι ψιλοκομμένο μέχρι να μαλακώσει, προσθέτουμε το καλαμπόκι, τις πιπεριές, την ντομάτα το ξύδι και την ζάχαρη. αλατοπιπερώνουμε, ανακατεύουμε και αφού διαλυθεί η ζάχαρη κλείνουμε την εστία.
Σερβίρουμε τα ψωμάκια με την σαλάτα και τα μπιφτεκάκια. Οι ενήλικοι βάλτε και λίγο καυτερό στην σαλάτα καλαμπόκι και απολαύστε!!



Καλή Όρεξη!!

39 σχόλια:

  1. Γεια σου Έρη μου,πολύ όμορφη "περιπέτεια" για τους μπόμπιρες!!Δείχνουν τόσο λαχταριστά,ζηλεύω..χιχι.. Όνειρα γλυκά,ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, είχα καλό ύπνο Χαρά μου!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Ξυπνάς το παιδί μέσα μου!!!! Θέλω και εγώ να παίξω!!!! χαχαχαχα Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου μέσα μας το έχουμε να μην το ξυπνήσουμε?

      Διαγραφή
  3. Τέλεια συνταγή και μπράβο σου που οργανώνεις παιχνιδάκια για τα παιδάκια σου! Φιλάκια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέραααα..υπέροχη συνταγή για παιδιάαααα!!!θέλω και εγώ θέλω και εγώωωωω....φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα κάνεις Τάνια μου ειναι τέλεια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ χαριτωμένα Έρη! Και για μεγάλα παιδιά δεν θα κακοπήγαιναν :-)! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σίγουρα το απολαύσανε οι μπόμπιρες!!!Δε θα έλεγα όχι και για τους μεγάλους:))))!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλους έχει Ελένη μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Παίρνω αυτό που γράφει ''Κώστας'' κι εξαφανίζομαι!

    Ρισπέκτ που έφτιαξες τα ψωμάκια μόνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα αφου το λέει το Κώστας καλά κάνεις και το παίρνεις!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Καλέ σεις εκεί στα ξένα...delivery κάνετε;
    Τι ρωτάω κι' εγώ τώρα πρωί-πρωί!!!
    Εύγε Έρη μας.

    Τώρα δεν ξέρω αν έχεις διάθεση… αλλά να ένα παιχνιδάκι «παίζει» και ίσως θα ήθελες να δώσεις και εσύ την δική σου οπτική!
    Για δες τα σχετικά…στα μέρη μου.
    Πολλές-πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αχ αυτο το delivery πραγματικά αν γινόταν θα σωνόμασταν όλοι!
      Φιλάκια Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα κοριτσάκι! Τι όμορφα που τα ετοίμασες όλα! Και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες χαμογελώ, φαντάζομαι χαρά τα πιτσιρίκια!
    Τα ψωμάκια έγιναν φανταστικά, πολύ περιποιημένα και στρουμπουλά, αλλά και όλο το σύνολο είναι αξιοζήλευτο και λαχταριστό!
    Μπράβο Captain!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!!!

      Διαγραφή
  10. δεν ξερω για τα μικρα,μα εγω σίγουρα τρελλαινομαι για αυτο το πιατο και μαλιστα με τετοια σαλατα!γιαμμμμ...καλημερουδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!

      Διαγραφή
  11. Να λοιπόν που ήταν ο θησαυρός!
    Εγώ πάντως θα τον ανακάλυπτα αμέσως χα χα χαα!
    Τι όμορφα τα είχες όλα Ερη μου!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα και εγώ νομίζω θα τον ανακάλυπτα αμέσως! χεχε!
      σ'ευχαριστώ Έλενά μου!

      Διαγραφή
  12. Τέλειo φαγητό για παιδιά!!!
    Μα πως να μην ενθουσιαστούν με τόσο λαχταριστά burgers?!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραίο!!!Πρωτότυπο και πολύ γευστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα μπιφτεκάκια πάντα με ξελογιάζουν.
    είναι θησαυρός πώς να γίνει...
    θέλουμε κι άλλες συνταγές από το μπαούλο captain!
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί νόστιμα σαντουϊτσάκια?με κοτόπουλο?λαχανικά?να είχα ένα τώρα για σνακ!!!!
    πολύ ωραία και η παρουσίαση σου...ΜΠΡΑΒΟ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θησαυρός για μικρά και μεγάλα παιδια!
    Μ αρεσει που χρησιμοποίησες και κόλιανδρο μέσα στα μπιφτεκάκια.
    Και ακόμα μία εξαιρετική φωταγράφιση
    Μας άνοιξες πάλι την όρεξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έρη μου, σε καμαρώνω για την ευρηματικότητα σου!!!
    Βρίσκω σπουδαία την σημερινή συνταγή, για μικρούς και μεγάλους και εξαιρετικά υγιεινή!
    Σ ευχαριστώ!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Έρη μου.. τέλεια η σημερινή σου ανάρτηση.. με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω...
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπράβο φιλενάδα είναι κ για τους μικρούς αλλά κ για τους μεγάλους φίλους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα τέλεια σε αυτή την ανάρτηση.
    Ο πρόλογος, το concept, οι φωτό και το φαγητό βεβαίως βεβαίως!!
    Φαντάζομαι το άδειασαν το πίατο ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα, Έρη!
    Αν και δεν είμαι πλέον(!!!) παιδάκι πολύ θα ήθελα να ψάξω κι εγώ για έναν τέτοιο θησαυρό! Τέλειος και καλοσερβιρισμένος!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν είναι μόνο για τα μικρά αυτά Έρη μου, είναι και για μας τα μεγαλύτερα αλλά λιχούδικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δηλαδή εγώ δεν κάνει να δοκιμάσω;;;; Μόνον οι ανιψιές μου::::::::::: Υπέροχα Έρη και το Σ/Κ θα φτιάξω τα ψωμάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλώς σε βρήκα. Πολύ λαχταριστά τα μπιφτέκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eri, καλημέρα. Είμαι σίγουρη ότι η κόρη μου θα τα λατρέψει τα κοτομπέργκερ σου. Και όχι μόνο αυτή, αλλά και όλη η τρελοπαρέα που μου φέρνει στο σπίτι, κάθε τόσο. Σε συνδιασμό με την σαλάτα, είναι ότι πρέπει για χορτάσουν τα πεινασμένα στομαχάκια τους, όταν γυρίζουν από το σχολείο. Μάλλον, φανερός θησαυρός, θα είναι γι' αυτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία φαίνονται!!! Και για μεγάλα παιδάκια όμως όχι μόνο για τα μικρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φαίνονται πεντανόστιμα!! Καλά οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φανταστικά φαίνονται! Θα τα δοκιμάσω και γω να δω πως γίνονται με αλεύρι ολικής. Το στήσιμο της φωτογράφισης απίθανο!! Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!