Cheesecake με Mπισκότα Oreo




Γλυκάκι! Ενα γλυκάκι διαφορετικό και όχι απο τα δικά μου χεράκια..! Σήμερα ξεκινάει μια καινούργια στήλη στο Captain Cook, μια στήλη αφιερωμένη στην φιλία και στις σχέσεις μας μέσα στο δίκτυο και το blogging..Μια φορά τον μήνα θα έχω την χαρά να φιλοξενώ την συνταγή ενός άλλου αγαπημένου food blog.
Ποδαρικό λοιπόν σε αυτη τη νέα στήλή, έχει την καλοσύνη να μου κάνει η αγαπημένη μου Ερμιόνη απο το The one with all the tastes!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν γνωρίζει αυτό το αγαπημένο blog, με τις εύκολες στην παρασκευή και τόσο προσεγμένες συνταγές, με τις υπέροχες φωτογραφίες και τα καλογραμμένα κείμενα γεμάτα εικόνες και συναισθήματα.
Οταν ανακάλυψα το blog της Ερμιόνης ενθουσιάστηκα με τις πρωτότυπες συνταγές, τις πανέμορφες φωτογραφίες και το έξυπνο food styling..
Μετά όμως απο όλο αυτον τον καιρό που παρακολουθώ το  The one with all the tastes, περισσότερο απο όλα με έχει σκλαβώσει και ενθουσιάσει ο χαρακτήρας της Ερμιόνης η οποία πραγματικά πρέπει να είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος στον κόσμο! Θαυμάζω και κοιτάζω προς τα θετικά άτομα στην ζωή μου γιατι με εμπνέουν και με κάνουν να νιώθω καλά, άνετα. Η Ερμιόνη έχει ακριβώς αυτο το χάρισμα και αυτό φαίνεται απο τα κείμενά της αλλά και απο τις κινήσεις της στην μπλογκόσφαιρα.
Το Τhe one with all the tastes θα σας εντυπωσιάσει με τις υπέροχες γλυκές και αλμυρές γεύσεις του και σε περίπτωση που ψάχνετε κάποια διαφορετική απο τα συνηθισμένα συνταγή για μπισκότα τότε βρήκατε το blog σας!
Ευχαριστώ απο καρδιάς την Ερμιόνη που μου έκανε την τιμή να φιλοξενήσω μία συνταγή της στο πρώτο μου guest post και σας παραδίδω στα χέρια της..

"Είμαι ενθουσιασμένη και ελαφρώς συγκινημένη, καθώς γράφω το πρώτο μου guest post για ένα από τα πολύ αγαπημένα μου blogs… Όταν η καλή μου φιλενάδα Έρη μου ζήτησε να ετοιμάσω μια ανάρτηση για το Captain Cook, σχεδόν στενοχωρήθηκα που δεν είχα εύκαιρη μια σκούφια ανά χείρας, για να την πετάξω ψηλά όλο χαρά!
Η Έρη είναι ένα εξαιρετικό άτομο, πρόσχαρο, ευγενικό και αισιόδοξο… Την παρακολουθώ σχεδόν από την πρώτη στιγμή που δημιούργησε αυτό το blog και χαίρομαι ιδιαίτερα να τη βλέπω να πειραματίζεται με υλικά και τεχνικές, να εξελίσσεται όχι μόνο ως μαγείρισσα αλλά και ως φωτογράφος και τελικά να ανακαλύπτει το δικό της μονοπάτι μέσα στο θαυμαστό κόσμο της μαγειρικής. Οι αναρτήσεις της πάντα έχουν να προσφέρουν κάτι: μια φρέσκια ιδέα, μια πρωτότυπη συνταγή, μια διαφορετική τεχνική, μια ενδιαφέρουσα πληροφορία, μια λαχταριστή εικόνα…
Συγχωρήστε τους κακούς μου τρόπους, δεν λειτουργώ έτσι συνήθως! Από τον ενθουσιασμό μου παρέλειψα να συστηθώ! Για όσους δεν με ξέρουν λοιπόν, είμαι η Ερμιόνη και έχω το blog The one with all the tastes… Πρόκειται για ένα σχετικά καινούριο blog, το οποίο δημιουργήθηκε τον περασμένο Ιούνιο ενώ βρισκόμουν σε άδεια μετά τη γέννηση της κορούλας μου.
Οι συνταγές που παρουσιάζω είναι εμπνευσμένες από βιβλία, περιοδικά και blogs μαγειρικής, προσαρμοσμένες στους ρυθμούς και τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Εύκολα και γρήγορα πιάτα, με απλά υλικά, δοσμένα με μια πιο μοντέρνα ματιά… αυτός είναι με λίγα λόγια ο χαρακτήρας των tastes…
Θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω την Έρη για την τιμή που μου έκανε να με καλέσει στο «σπίτι» της. Ομολογώ ότι πέρασα αρκετές ώρες σκεπτόμενη τι θα ετοίμαζα για αυτή την ξεχωριστή περίσταση. Αναζητούσα κάτι που να ταιριάζει με το χαρακτήρα της οικοδέσποινάς μου, κάτι παιχνιδιάρικο, απλό, ανάλαφρο και γλυκό. Το cheesecake με μπισκότα Oreo στο οποίο κατέληξα τελικά, είναι αυτό ακριβώς που έψαχνα… Σας αφήνω να το απολαύσετε…

Cheesecake με μπισκότα Oreo



Υλικά για 1 φόρμα με διάμετρο 21 εκ.


Για τη βάση
1 1/2 πακέτο των 176 γραμμ. μπισκότα Oreο θρυμματισμένα
100 γραμμ. βούτυρο λιωμένο (χρησιμοποίησα becel)
Για την κρέμα
330 γραμμ. κρέμα γάλακτος
300 γραμμ. τυρί κρέμα σε θερμοκρασία δωματίου
170 γραμμ. άχνη ζάχαρη
1 κουταλιά εκχύλισμα βανίλιας (ή 2 βανιλίνες)
1/2 πακέτο των 176 γραμμ. μπισκότα Oreo θρυμματισμένα
Για την επικάλυψη
125 γραμμ. κουβερτούρα
70 γραμμ. κρέμα γάλακτος
1 κουταλιά βούτυρο


Διαδικασία

Ετοιμάζουμε πρώτα τη βάση. Σε ένα μεγάλο μπολ ενώνουμε τα θρυμματισμένα μπισκότα με το λιωμένο βούτυρο. Στρώνουμε αυτό το μίγμα σε μια φόρμα-δαχτυλίδι με αποσπώμενο πάτο και διάμετρο περίπου 21 εκ. Την αφήνουμε στην άκρη και προχωρούμε στη γέμιση.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με το μίξερ στη χαμηλότερη ταχύτητα. Σταδιακά αυξάνουμε την ταχύτητα και σταματάμε το χτύπημα μόλις δούμε ότι έχουμε μια σφιχτή σαντιγί. Προσέχουμε ωστόσο να μην χτυπήσουμε την κρέμα γάλακτος υπερβολικά και γίνει σαν βούτυρο.
Σε ένα μπολ μεσαίου μεγέθους χτυπάμε το τυρί κρέμα με την άχνη ζάχαρη και τη βανίλια, μέχρι να ενωθούν τα υλικά και να έχουμε ένα αφράτο μίγμα. Σιγά-σιγά ρίχνουμε το μίγμα αυτό στη χτυπημένη κρέμα γάλακτος, ανακατεύοντας απαλά με μια σπάτουλα ή μαρίζ. Προσθέτουμε τα θρυμματισμένα μπισκότα και τα ενσωματώνουμε και αυτά στην κρέμα με απαλές κινήσεις.
Απλώνουμε την κρέμα πάνω από τη βάση και ισιώνουμε την επιφάνειά της με την ανάποδη ενός κουταλιού.
Τέλος, ετοιμάζουμε την επικάλυψη. Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι και τα ζεσταίνουμε σε χαμηλή θερμοκρασία. Ανακατεύουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μέχρι να λιώσει η σοκολάτα και να σχηματιστεί ένα ομοιόμορφο μίγμα. Αποσύρουμε το σκεύος από τη φωτιά και περιμένουμε 10’ να πέσει η θερμοκρασία του μίγματος.
Στρώνουμε τη σοκολατένια επικάλυψη πάνω από την κρέμα και τοποθετούμε το γλυκό στο ψυγείο για 4 ώρες τουλάχιστον και ιδανικά για ολόκληρο το βράδυ."




YUM!!!! Και καλό Τριήμερο!!! (Έρη)