Master Chef

Περίμενα με αρκετή ανυπομονησία να ξεκινήσει η συγκεκριμένη εκπομπή αν και όταν πληροφορήθηκα ότι θα την
παρουσιάζει αυτό το ανεκδιήγητο ον η Ευγενία Μανωλίδου, απογοητεύθηκα οικτρά.
Παρόλαυτά έχοντας δει τις  πρώτες 2 εκπομπές, μπορώ να πω πως ανακουφίστηκα αφού η παρουσία της κιτς παρουσιάστριας
είναι ευτυχώς διακριτική..
Βρισκόμαστε στις οντισιόν,  έχουν βάλει την εκπομπή στις 11 η ώρα κάθε βράδυ – δεν με λυπούνται καθόλου οι άνθρωποι – αλλά υποθέτω ότι όταν τελειώσουν οι οντισιόν θα βάλουν το show σε ανθρώπινη και λογική ώρα (Μα τι στο καλό, εκπομπή μαγειρικής στις 11 το βράδυ λες και είναι τσόντα..)
Εκτός αυτού,  διάβασα ότι πάει πολύ καλά στα νούμερα και το βλέπω να μας «σκίσουν» στις διαφημίσεις..
Για τους παίκτες θα γράψω αφού ξεκαθαρίσει η 50άδα αλλά σε γενικές γραμμές υπήρξαν μερικές περιπτώσεις που δεν κατάλαβα πως τους περάσανε..  Συμπάθησα όμως πολλά παιδιά και δεν θέλω να βλέπω κανέναν να κλαίει..
Θέλω όμως να γράψω λίγα λογάκια για τους κριτές.
Τον Λευτέρη Λαζάρου τον γνωρίζω (όχι προσωπικά φυσικά) πολλά χρόνια και είναι αυτός που μέσα από το gourmet της Ελευθεροτυπίας
μου έμαθε να φιλετάρω ψάρι και λατρεύω να το κάνω από τότε. Μου αρέσει γιατί μου φαίνεται γνήσιος άνθρωπος και σταράτος.
Τον Γιάννη Λουκάκο τον γνώρισα μέσα από την στήλη «Σχολή μαγειρικής» στο περιοδικό Olive του Ηλία Μαμαλάκη και είναι από τις στήλες που διαβάζω σίγουρα. Τον συμπαθώ και αυτόν, μου φαίνεται ευγενική φυσιογνωμία και κατασταλαγμένος.
Τον Δημήτρη Σκαρμούτσο δεν τον ήξερα καθόλου! Η πρώτη μου εντύπωση είναι πολύ θετική και έχει το στυλάκι που μου αρέσει! Θα δούμε από εδώ και πέρα.

Υγ Να θυμηθώ να πιω καφέ στις 6 για να την παλέψω ως τις 12 που τελειώνει το σημερινό.

Φιλάκιααα